Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ "ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ" ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


10 σχόλια:

Παντελής Πηλιούσης είπε...

Κύριε Κρασάκη, το τραγούδι που βάλατε με άφησε έκπληκτο.Επίσης οι φωτογραφίες που είχε το βίντεο ήταν πάρα πολύ ωραίες.

Ροδούλα είπε...

Αντώνη τι όμορφη μουσική επιλογή έκανες! Το απόλαυσα το τραγούδι!
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ σου εύχομαι.
Τα φιλιά μου στην Πόπη
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!
Υ.Γ.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σας εχθές στο ιστολόγιό μου, τόσο εγώ, όσο και ο Γιάννης

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!
ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ:)ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Αστοριανή είπε...

...Αντώνη μου,
είναι 12.49!!!
νύχτα για ν¨ακούσω το τραγούδι,
μα αύριο, ελπίζω....
Θα τα πούμε,
Φιλιά στη Πόπη σου,
Υιώτα

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ είπε...

Καλησπέρα σας, αγαπημένοι φίλοι και μαθητές. Το τραγούδι αυτό, με την υπέροχη μελωδία και τους στίχους, τραγουδισμένο από τη χορωδία του Τυπάλδου, είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Χαίρομαι που σας άρεσε! Υιώτα μου, αξίζει να το ακούσεις! Θα σε ταξιδέψει σίγουρα στην Ελλάδα μας!
Αντώνης

ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!

ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΡΑΝΤΑΝΟΣ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

ΝΙΚΟΣ ΑΡΓΥΡΑΚΗΣ είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΥΡΙΕ. ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

Παυλος είπε...

Κυριε το τραγουδι ηταν καταπληκτικο και οι φωτογραφιες φοβερες!

ΜΑΤΕΟ Υμπισι είπε...

πολυ ωραιο

Δημοσίευση σχολίου

Καλώς ήρθατε στα «ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ»! Το ιστολόγιο ενημερώνεται με πολλή αγάπη και σεβασμό για τους μικρούς μας φίλους. Κάθε σελίδα του συμπληρώνεται με μεράκι, όπως ένα παιδικό βιβλίο, για να είναι καλαίσθητο κι ευχάριστο στα μάτια τους. Σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την παρέα μας και μας δείχνετε την αγάπη σας με τα ευγενικά και ενθαρρυντικά σας σχόλια!